torsdag den 26. april 2012

Kursus i maskinstrikning

I fredags gik turen til det sydfynske, nærmere bestemt Thurø og kursus i maskinstrikning ved Junogarn . Det er mit andet kursus, det første gik med prøver samt strømper. Denne gang skulle det være anderledes, jeg ville strikke en sømandstrøje. Men i børnestørrelse. Heldigvis er min tidligere kollega villig til at aftage mine forsøg.
Fredag aften gik med at strikke prøver til trøjen, både i glatstrikket og tuck. Inden jeg stoppede fredag aften var jeg klar til at starte på trøjen.

Det var rigtig sjovt at komme igang med en hel trøje. Da jeg kørte hjem søndag manglede der kun at blive syet ærme- og sidesømme. De er syet nu, og jordbærknapperne er på plads. Så her er min første maskinstrikkede trøje.


Den er jeg faktisk godt tilfreds med. Nå men god aften til jer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar